Zawartość folderu "GRY"
Symuatory
Angry Birds Star Wars 68.44 MB
Darth Vader to świnia Więcej >
Banished 2014.rar 102.49 MB
Banished to strategia ekonomiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym. Jest to debiutancki projekt studia Shining Rock Software.
Rozpoczynając zabawę gracz obejmuje dowództwo nad niewielką grupą ludzi wypędzonych ze swojego rodzimego miasta. Po długiej podróży po niezbadanych krainach znajdują oni wreszcie miejsce odpowiednie do osiedlenia. Jedynym ich majątkiem są ubrania i kilka wozów z podstawowymi surowcami. Naszym pierwszym zadaniem jest zadbanie, by ta mała populacja utrzymała się przy życiu. Gdy już to osiągniemy, to możemy zająć się powolnym przeobrażeniem skromnej społeczności w potężną nację.
Aby osiągnąć te wszystkie cele nakazujemy podwładnym zająć się łowiectwem, zbieractwem, a potem również rolnictwem i handlem. Mechanizmy rozgrywki w Banished są znacznie bardziej bezwzględne niż to, co oferuje większość gier tego typu. Praca wirtualnego wodza nie należy do łatwych i każda zła decyzja może doprowadzić do masowych zgonów. Zwłaszcza wielkim zagrożeniem są mroźne zimy. Aby je przetrwać konieczne jest uszycie ciepłych ubrań, wybudowanie odpowiednich domów oraz zebranie drewna na opał. Szkopuł w tym, że masowa wycinka lasów szybko spowoduje zmniejszenie populacji zamieszkującej jej zwierzyny, co negatywnie wpłynie na skuteczność myśliwych. Zbytnia rozbudowa działalności rybaków doprowadzi do wymarcia ryb w rzekach i stawach. Natomiast nadmierna eksploatacja ziem uprawnych sprawi, że zaczną one dawać coraz mniejsze plony. Ponadto do naszej wioski regularnie ściągają okoliczni nomadzi. Przygarnięcie ich pozwala szybko rozwinąć populację, ale jednocześnie zwiększa szanse pojawienia się dziesiątkujących populację plag. Sporym problemem są również klęski nieurodzaju, pożary i susze.
Głównym surowcem w Banished są sami osadnicy. Wraz z upływem czasu będą oni dorastali, płodzili potomstwo i umierali ze starości. Naszym zadaniem jako wodza jest zadbanie o zaspokajanie ich potrzeb. Musimy znaleźć odpowiednią równowagę między realizacją tego obowiązku, a ryzykiem, jakie niesie eksploatacja wszystkich surowców. W grze brakuje jakichkolwiek drzewek rozwoju. Zamiast tego mając odpowiednie surowce możemy wybudować każdą możliwą strukturę.
Wymagania:
Core i5 2.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 250 MB HDD, Windows XP(SP3)/Vista(SP1)/7(SP1)/8 Więcej >
Eurocops.rar 330.23 MB
Eurocops to dynamiczna gra akcji, w której główne postaci obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Omawiany tytuł jest debiutanckim projektem niewielkiego studia developerskiego o nazwie Crazy Foot Game Studios. Jednym z podstawowych atutów opisywanej pozycji jest zastosowany przez autorów nowoczesny silnik graficzny. Eurocops działa na udoskonalonym enginie Serious autorstwa znanej miłośnikom PeCetowych strzelanin firmy Croteam. W przeszłości silnik ten wielokrotnie używany był przy tworzeniu innych tego typu produkcji, między innymi zbliżonego tematycznie Alpha Black Zero. Badane przez gracza plansze są rozbudowane, a otoczenie dość szczegółowo oddane. Na uwagę zasługuje także realistyczna animacja poszczególnych postaci. Na oprawę dźwiękową składa się przede wszystkim dynamiczny soundtrack. Akcja opisywanej strzelanki, jak sam tytuł zresztą słusznie sugeruje, osadzona została na Starym Kontynencie. Gracz w trakcie zabawy odwiedza najbardziej znane europejskie państwa - Francję, Niemcy, Wielką Brytanią, Hiszpanię, Włochy oraz Rosję. Na każdym z tych terenów do rozegrania jest seria mniej lub bardziej skomplikowanych misji. W trakcie zabawy wcielamy się w członków jednego z prawdziwych zespołów wyznaczonych do zwalczania międzynarodowego terroryzmu. Należy jednak nadmienić, iż w trakcie właściwej rozgrywki wątek fabularny nie odgrywa zbyt istotnej roli. Cała zabawa koncentruje się bowiem na sprawnej eliminacji złoczyńców. Eurocops pod wieloma względami przypomina takie serie jak SWAT czy Rainbow Six. Gracz dowodzi drużynami złożonymi z kilku osób. Każda z postaci charakteryzuje się odmiennym typem umiejętności (snajper, medyk itp.). Co ciekawe, w trakcie zabawy swoim podwładnym można wydawać proste polecenia (idź za mną, atakuj cel itp.). Opisywanej strzelance daleko jednak do poziomu realizmu wspomnianych wcześniej produkcji. Eurocops nastawiony jest w głównej mierze na efektowny przebieg rozgrywki. W trakcie zabawy możemy korzystać z bogatego arsenału broni - różnorakich pistoletów, shotgunów czy karabinów (maszynowych i snajperskich). Gra oferuje przede wszystkim rozbudowaną kampanię singleplayer, w której należy zaliczyć szereg przygotowanych przez producentów misji. Eurocops zawiera również pełnoprawny multiplayer.

Wymagania sprzętowe Eurocops
Rekomendowane: Pentium 4 2, 5GHz, 512MB RAM, 32MB akcelerator 3D, Windows 98/ME/2000/XP, 600MB na HDD Więcej >
Kajko i Kokosz Szkoła Latania.rar 560.46 MB
Kolejna po Kajko i Kokosz w Krainie Borostworów gra przygodowo-zręcznościowa przeznaczona dla dzieci (od czterech lat), w całości oparta na kultowym komiksie Janusza Christy, a ściślej mówiąc – na tomie Szkoła latania. Fabuła opowiada o Kasztelanie Mirmile, który zapragnął nauczyć się latania na miotle. W tym celu wyrusza wraz ze swymi dzielnymi wojami – Kajkiem i Kokoszem – na Łysą Górę, do Wyższej Szkoły Latania. Jednak jak mawiają, wszystko co dobre, szybko się kończy. Złowieszczy Zbójcerze postanowili wykorzystać tę nieobecność i niemal zdobyli Mirmiłów, rodzinny gród naszych druhów. Oczywiście gracz, wcielając się w rolę tytułowych bohaterów, musi ocalić swoje rodzinne miejsce zamieszkania. Naturalnie Zbójcerze są świadomi powrotu dzielnych ziomków, dlatego też przygotowali szereg pułapek. Użytkownik musi je sprytnie omijać, walczyć z napotkanymi wykolejeńcami losu, uwolnić uwięzionego Kasztelana i w końcu rozgonić ich liczny obóz rozłożony wokół Mirmiłowa. Oczywiście w niniejszym tytule nie zabraknie też tytułowych atrakcji w postaci lotów na miotle czy pniu. Łącznie autorzy przygotowali dziewięć wysoce zróżnicowanych poziomów, w których zwiedzamy piękne lokacje (dobrze odwzorowany świat rodem z komiksu).

Wymagania sprzętowe:
Rekomendowane: Pentium III 600 Mhz, RAM 128 MB, 2GB na HDD
Więcej >
Mount&Blade Warband.rar 504.71 MB
Mount & Blade: Warband to samodzielne rozszerzenie znanej i cenionej produkcji stworzonej przez studio TaleWorlds. Nad dodatkiem pracowała ta sama ekipa.
Mount & Blade to wydany w 2008 roku w Polsce tytuł łączący akcję i elementy RPG. Niezwykłość dzieła polega na tym, że możemy bezpośrednio brać udział w ciekawie zrealizowanych potyczkach w średniowiecznych realiach. Twórcy postanowili rozwinąć i poprawić sporo aspektów swojego dzieła, dodając do niego również kilka kluczowych opcji, jak chociażby możliwość toczenia walk w sieci. Wiele nowych cech firma TaleWorlds wprowadziła na życzenie fanów skupionych wokół gry.
Warband w znacznym stopniu rozwija sztuczną inteligencję poszczególnych wasali i dowódców w kwestiach strategiczno-politycznych. Rozwinięto również możliwości dyplomatyczne gracza, dzięki czemu może on teraz dzierżyć więcej władzy i sprawować pełniejszą kontrolę nad swoim królestwem. Uzupełniono tym samym pewne braki i luki podstawowej wersji gry. Dzięki Warband podporządkowanie sobie innych lordów i czerpanie z tego korzyści nie jest niczym niezwykłym. Pojawia się także opcja wejścia w polityczne sojusze za pośrednictwem małżeństwa. Ponadto, twórcy postanowili nieco uprościć grę dla nowicjuszy, przedstawiając więcej dodatkowych informacji na wstępie. Udostępniony świat gry zawiera wszystkie lokacje, które były obecne w pierwowzorze, jednocześnie wprowadzając nową frakcję (Sułtanat Sarranidzki) i masę dodatkowych zadań do wypełnienia.
Kluczową zmianą jest także rozbudowany, zupełnie nowy tryb rozgrywki sieciowej, przeznaczony dla maksymalnie 64 graczy. TaleWorld wyposażyło swoje dzieło w siedem trybów gry. Mamy tu nieśmiertelny Deathmatch i jego drużynową odmianę. Nie zabrakło także klasycznego Capture the Flag oraz Conquesta, w którym wygrywa drużyna kontrolująca największą ilość oznaczonych flagą punktów na mapie. Kolejnym trybem jest Siege, czyli Oblężenie. Zgodnie z nazwą jedna drużyna ma za zadanie bronić zamku, a druga szturmować jego mury. Twierdza pada, jeśli wrogom uda się zdjąć na dziedzińcu flagę z masztu. Najpierw jednak trzeba się tam dostać, co umożliwiają drabiny i wieża oblężnicza. Dwoma ostatnimi trybami są Bitwa oraz Walcz i Zniszcz (Fight and Destroy). W przypadku tych dwóch, w przeciwieństwie do pozostałych, nie ma mowy o respawnach i odradzamy się wraz z rozpoczęciem nowej rundy. Walcz i Zniszcz ponownie dzieli drużyny na atakujących i broniących się. Tutaj jednak ci drudzy mają za zadanie chronić przed zniszczeniem dwa obiekty – katapultę i trebusz.
Ważnym aspektem dodatku jest również widoczne podrasowanie oprawy wizualnej względem podstawowej wersji produktu. Autorzy poprawili sporą ilość tekstur oraz przede wszystkim wprowadzili najnowsze efekty specjalne. W grze zaimplementowano oświetlenie HDR, odbicia i efekt bloom. Dzięki odświeżonej szacie graficznej wszystkie zbroje efektownie połyskują w słońcu
Wymagania:
Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 700 MB HDD, Windows 2000/ME/XP/Vista/7
Więcej >
Port Royale 2 PL.rar 325.73 MB
Sequel dobrze znanej polskim i zachodnim graczom produkcji o tytule Port Royale, która niejednokrotnie nazywana była nowoczesnym odpowiednikiem hitu sprzed lat Sid Meier’s Pirates! Akcja przenosi gracza w przeszłość, do XVII wieku, na tereny Karaibów, gdzie może spróbować szczęścia jako ówczesny przedsiębiorca i handlarz lub prawdziwy pirat czy korsarz. Celem rozgrywki jest zdobycie jak największych wpływów w Nowym Świecie, a drogi prowadzące do jego osiągnięcia są różne. Można imać się handlu, organizować konwoje handlowe i wynajmować do ich osłony okręty wojenne, budować fabryki, zakładać różnego rodzaju przedsiębiorstwa, a także korzystać z usług szpiegów i innego rodzaju oprychów, atakować konwoje handlowe i plądrować miasta. Można też spróbować swych sił w polityce, otrzymywać dobra ziemskie za wykonanie zadań dla ważnych osobistości, przejmować i władać miastami lub też zakładać nowe osady od zera. Reasumując, praktycznie nic nie ogranicza działań gracza.
-Sporych rozmiarów świat gry podzielony pomiędzy strefy wpływów czterech nacji Hiszpania, Francja, Anglia, Holandia. W sumie na mapie znajduje się około 60 miast.
-Szereg scenariuszy szkoleniowych, które mają za zadanie wprowadzić nas w kulisy tej produkcji.
-Osiem specjalnych scenariuszy przygotowanych przez autorów oraz oczywiście rozgrywka typu „open”.
-Szesnaście rodzajów okrętów występujących w grze.
-Efektowne bitwy morskie prezentowane przy pomocy nowoczesnego, w pełni trójwymiarowego silnika graficznego.
-Specjalny system ekonomiczny, dysponowanie różnymi surowcami, produktami i dobrami. Zawieranie umów handlowych z innymi przedsiębiorcami, ustanawianie szlaków handlowych, itp.
-Zaawansowane procedury sztucznej inteligencji (A.I.), dzięki którym piraci czy okręty wojenne zachowują się w charakterystyczny dla siebie i zależny od panującej sytuacji sposób.
Wymagania:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 700 MB HDD Więcej >
Terraria.zip 49.11 MB
Terraria to platformówka 2D, w której gracze mogą do woli kreować otaczający ich świat.
W grze przenosimy się do dwuwymiarowej krainy i otrzymujemy kilka podstawowych narzędzi. Od tej chwili jesteśmy zdani na siebie i własną pomysłowość. Podczas zabawy możemy kopać w ziemi i szukać surowców, sadzić rośliny, odkrywać nowe lokacje, walczyć z przeciwnikami, tworzyć obiekty, a także budować własne fortece, czy domy. Ogrom możliwości i zagrożeń sprawia, że każda rozgrywka jest nieco inna, bo kreuje ją sam gracz.
Świat Terraria jest tworzony losowo, więc nigdy nie zwiedzamy tych samych lokacji. Prawie wszystkie elementy otoczenia da się zniszczyć lub usunąć – w ten sposób zbieramy materiały potrzebne do budowy oraz kształtujemy krajobraz. Przemierzając okolicę trzeba pamiętać o zapewnieniu sobie odpowiedniej ochrony przed licznymi przeciwnikami. Także w kwestii uzbrojenia wiele zależy od naszej wyobraźni – broń tworzymy samemu, a wybór jest zróżnicowany. W walce z goblinami, czy fruwającymi gałkami ocznymi korzystamy z mieczy, karabinów, granatów i dziesiątek innych pomysłowych gadżetów.
Na spotkanie z unikalnym światem Terraria możemy wybrać się w pojedynkę lub w grupie znajomych. Zapraszając inne osoby do zabawy zyskujemy sprzymierzeńców w walce oraz pomocników przy budowaniu twierdz i innych obiektów. To sprawia, że całość nabiera nowego znaczenia i staje się jeszcze ciekawsza.

Wymagania:
Pentium IV 1.6 GHz, 512 MB (1 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 200 MB HDD, Windows XP/Vista/7
Więcej >
Terrorist Takedown 2.rar 553.30 MB
Terrorist Takedown 2 to kolejna odsłona cyklu pierwszoosobowych strzelanin, który został zapoczątkowany w 2004 roku przez polską firmę CITY Interactive. Tym razem twórcy programu przenoszą nas do bliżej nieokreślonego kraju na Bliskim Wschodzie, gdzie trwa bezpardonowa wojna pomiędzy tytułowymi terrorystami, a siłami rządowymi, pragnącymi za wszelką cenę utrzymać pokój. Podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach tej serii, tak i w Terrorist Takedown 2 wcielamy się w doskonale wyszkoloną maszynę do zabijania. Pracując dla sił stabilizacyjnych gracz zmierzy się z wrogą partyzantką, strzelającą nie tylko do żołnierzy, ale również do cywilów. Uwalnianie zakładników, chronienie bezbronnych mieszkańców przed samobójczymi atakami, czy wreszcie tradycyjne dla strzelanin misje, w których musimy wyeliminować wszystkich bojowników – w sześciu bardzo rozbudowanych misjach gracz ma pełne ręce roboty. Jak na porządną strzelaninę przystało, produkt oferuje sporo rozmaitych środków zagłady. Wśród szczegółowo odwzorowanych broni znalazły się m.in.: karabiny szturmowe FN SCAR-H, Steyr AUG 203 i AKS-74, pistolet H&K MK.23 USSOCO, pistolet samopowtarzalny Calico M950, lekki karabin maszynowy M249 SAW oraz materiały wybuchowe. Za oprawę wizualną w grze odpowiada silnik Jupiter EX firmy Lithtech – ten sam, którywcześniej napędzał takie produkty, jak: F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon czy Condemned: Criminal Origins. Oprócz ładnej grafiki, autorzy popracowali również nad sztuczną inteligencją komputerowych przeciwników. Wróg uderza znienacka, przygotowuje zasadzki, próbuje manewrów oskrzydlających, a nawet zawiązuje sojusze, aby zlikwidować gracza i jego pomocników. Firma CITY Interactive wykorzystała również w grze oferowany przez silnik zaawansowany system oddziaływań fizycznych. Prowadzony przez nas żołnierz może przemieszczać, uszkadzać lub całkowicie niszczyć przedmioty oraz wykorzystywać je przeciwko wrogom.

Wymagania sprzętowe Terrorist Takedown 2
Rekomendowane: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 Ti4200 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows 2000/XP Więcej >