Foldery

Zawartość folderu "WWII.B.T.T-34-T"
spakowane {iso}
WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger to kolejna, po T-72 Balkans on Fire, symulacja czołgu, przy której tworzeniu brali udział programiści i projektanci studia IDDK. Tym razem akcja przenosi nas w czasy II Wojny Światowej, kiedy to Sowieci po zwycięskiej bitwie pod Kurskiem ruszyli na Berlin, w ślad za cofającymi się wojskami niemieckimi. Gra oferuje dwie kampanie - rosyjską i niemiecką. Gracz ma okazję wzięcia udziału w jednej z ważniejszych ofensyw sowieckich tego okresu - operacji Bagration, rozpoczętej w 1954 roku na Białorusi. Zgodnie z tytułem gry, możemy wcielić się w dowódcę rosyjskiego T-34, bądź też niemieckiego Tygrysa. Kampanie, w których bierzemy udział, podzielone są na szereg misji o nie linearnej strukturze. Walki toczą się w realistycznych lokacjach - białoruskie krajobrazy zostały wymodelowane na podstawie setek zdjęć i map tych rejonów z początku dwudziestego wieku. Twórcy gry przyłożyli się do postawionego przed nimi zadania. Tworząc modele fizyki i zachowania się czołgów, korzystano z najbardziej szczegółowych dokumentacji technicznych, do jakich zdołano dotrzeć. Dzięki temu powstał realistyczny model pojazdów bojowych jak również ich uzbrojenia (pod uwagę wzięto m.in. masę czołgów, masę pocisków, początkową prędkość różnego rodzaju amunicji itp.) Również otoczenia cechują się sporym poziomem interakcji - wszędzie widać eksplozje, dym, zniszczone pojazdy czy budynki. Czołgi oraz inne obiekty mogą być trafione pociskiem lub staranowane, prezentując następnie różny poziom zniszczeń. Do stworzenia zapierających dech w piersiach efektów graficznych, m.in. dynamicznego cieniowania czy bump mappingu oraz szczegółowego wymodelowania jednostek i otoczeń, wykorzystano silnik Napalm, użyty m.in. w grze Whirlwind of Vietnam. Dzięki nowym technologiom zastosowanym w WWII Battle Tanks: T-34 vs. Tiger, udało się uzyskać mapy o wielkości do 40 kilometrów kwadratowych.