Foldery

Zawartość folderu "Yaiba.Ninja.Gaiden.Z.XBOX360-iMARS"
obrazek
RELEASE: Yaiba.Ninja.Gaiden.Z.XBOX360-iMARS

WERSJA GRY: ANGIELSKA

ROK: 2014

GATUNEK: Akcja, TPP, hack'and'slash, zombie, ninja

DATA PREMIERY:
POLSKA: -
ŚWIAT: 18 marca 2014

REGION: REGION FREE

ZAWARTOŚĆ UPLOADU:
imars-yngz-360.dvd
imars-yngz-360.iso
imars-yngz-360.nfo

OPIS:

Yaiba: Ninja Gaiden Z jest trzecioosobową grą akcji, będącą pobocznym tytułem cyklu Ninja Gaiden. Prace nad produkcją prowadziły trzy zespoły deweloperskie. Główny ciężar spadł na studio Comcept, założone przez legendarnego w branży Keijiego Inafune. Autor, przez lata pracujący dla Capcomu, znany jest przede wszystkim jako twórca serii Mega Man. W powstawaniu gry brał aktywny udział także zespół Team Ninja z Tecmo Koei na czele, odpowiadający za rozwijanie marki Ninja Gaiden oraz studio Spark Unlimited, mające na koncie grę Lost Planet 3.

Głównym bohaterem tytułu jest Yaiba Kamikaze, wyszkolony zabójca należący niegdyś do potężnego klanu ninja, z którym zerwał wszelkie więzi. W pewnym momencie jego ścieżka skrzyżowała się Ryu Hayabusą, protagonistą Ninja Gaiden, który wyzwał go na pojedynek. Yaiba przegrał z kretesem, tracąc oko, ramię oraz życie. Wkrótce jednak został wskrzeszony przy pomocy zaawansowanej technologii. Jego wybawcą okazała się tajemnicza organizacja, która poza nowym życiem i szansą, by zemścić się na swoim mordercy, wyposażyła go w niebezpieczną cybernetyczną broń i zdolności. Aby jednak otrzymać szansę na ponowne spotkanie z Hayabusą, bohater musi najpierw pomóc w likwidacji inwazji zombie.

Gra jest typowym i bardzo szybkim hack'and'slashem, nastawionym na widowiskową akcję. Podobnie jak w wielu innych produkcjach z gatunku, gracze mają do dyspozycji kilka rodzajów broni, a także ataki specjalne. Yaiba: Ninja Gaiden zdecydowanie nie oferuje dużego wyzwania i nie wymaga takich umiejętności, jak słynące z wysokiego poziomu trudności Ninja Gaiden. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, bezpośrednia kontrola nad kamerą jest jednak w wielu momentach niedostępna, a gra automatycznie kadruje i pokazuje areny, korzystając z różnych perspektyw i poziomów zbliżeń. Podstawowymi przeciwnikami są różnego rodzaju zombie. Począwszy od standardowych, powolnych nieumarłych, a skończywszy na tych zwinnych i dysponujących specjalnym zdolnościami. Zwieńczeniem niektórych poziomów są bossowie, których pokonanie tradycyjnie wymaga zastosowania dodatkowych strategii.


ZDJĘCIA:

obrazek

obrazek

obrazek

obrazek